Uppdaterade kurstillfällen hösten 2022
Nu har vi uppdaterat hemsidan med massor av nya kurstillfällen för hösten. Välkommen tillbaka efter sommaruppehållet önskar UGL-guiden :)

UGL v5, Kullagården Wärdshus, Mölle

Kursinformation

Datum 30 jan. - 3 feb. 2023 (vecka 5)
Kursgård Kullagården Wärdshus, Mölle
Handledare Olof Röstin, Jan Runnström
Pris 26 800 kr inklusive kursavgift, kursmaterial och fyra nätters logi med helpension. Intyg erhålls efter avslutad kurs. Moms tillkommer.
Tider Kursen startar ca kl 09.30 på måndagen och avslutas efter lunch på fredagen.

Deltagare

Fakturaadress

Bokningsgaranti

• Kvalitetssäkrade handledare
  • Personlig service
  • Kostnadsfri avbokning

Bokningsvillkor

Efter mottagen bokning skickas en bokningskopia via e-post. Inom 24 timmar skickas en bekräftelse via e-post tillsammans med ytterligare praktisk information kring kursen.

Betalning sker mot faktura med 30 dagar netto. Fakturan ska vara betald före kursstart.

Kostnadsfri av- och ombokning t.o.m. fyra veckor före kursstart. Vid avbokning senare än fyra veckor före kursstart debiteras halva kostnaden. Vid avbokning senare än två veckor före kursstart debiteras hela kostnaden. Vid förhinder att delta har deltagaren rätt att överlåta platsen till annan person. Ombokning av kurs skall göras via UGL-guiden. Avbokning av kurs ska alltid ske direkt till ansvarig leverantör för giltig verkan.

När du bokar via vår sida godkänner du vår sekretesspolicy inklusive hantering av dina bokningsuppgifter och personuppgifter.