Bokningsvillkor

Här kan du läsa om våra bokningsvillkor. Vi följer Sveriges Auktoriserade Utbildningsföretags rekommendationer.

Bokning och betalning av kurs

Efter mottagen bokning skickas en bokningskopia via e-post. Inom 24 timmar skickas en bekräftelse via e-post tillsammans med ytterligare praktisk information kring kursen. Betalning sker mot faktura med 30 dagar netto. Fakturan ska vara betald före kursstart.

Av- och ombokning

Kostnadsfri av- och ombokning t.o.m. fyra veckor före kursstart. Vid avbokning senare än fyra veckor före kursstart debiteras halva kostnaden. Vid avbokning senare än två veckor före kursstart debiteras hela kostnaden. Vid förhinder att delta har deltagaren rätt att överlåta platsen till annan person. Ombokning av kurs skall göras via UGL-guiden. Avbokning av kurs ska alltid ske direkt till ansvarig leverantör för giltig verkan.

Sekretesspolicy och hantering av personuppgifter

När du bokar via vår sida godkänner du vår sekretesspolicy inklusive hantering av dina bokningsuppgifter och personuppgifter.

Läs vår sekretesspolicy här

Frågor?