UGL med Marianne Nordmark

Marianne är i grunden redovisningsekonom men har sedan 1991 arbetat som organisationskonsult med affärsutveckling, organisationsutveckling, ledarskap, grupputveckling och kompetensutveckling. Hon har dessutom chefserfarenhet från både privat och offentlig sektor. Hon är även styrelseledamot i en fristående sparbank.

Marianne har universitetsstudier i företagsekonomi, juridik, pedagogik, arbets- och organisationspsykologi samt folkhälsovetenskap. Hon är utbildad i konflikthantering av Thomas Jordan. Marianne är certifierad UGL-handledare av Försvarshögskolan och är också certifierad handledare för SHL’s Ledarskapsanalys ”360°” samt SDI (Strength Deployment Inventory).

UGL-kurser med Marianne Nordmark

13 sep. - 17 sep. 2021