UGL med Liselott Vahermägi

Som konsult utbildar och vägleder Liselott chefer och anställda i kommuner, regioner och statliga institutioner, universitet, privata företag, ESR-projekt och ideella organisationer i lednings- och organisationsutveckling med en tydlig koppling till jämställdhet, icke-diskriminering och inkludering. Hon är legitimerad UGL-lärare och legitimerad JGL-lärare.

Liselott har mångårig erfarenhet av lednings-, organisations- och verksamhetsutveckling främst inom offentlig och idébaserad sektor på lokal, regional, nationell och internationell nivå. Hon har mer än 15 års erfarenhet som förtroendevald politiker som ordförande och vice ordförande i kommunala bolag.

Teman om jämställdhet och inkludering har genomsyrat hela Liselottis yrkesverksamhet. Hon har lång erfarenhet av styrelsearbete och utbildning av arbetsledare och chefer för rättvist och inkluderande ledarskap och ledning. Liselott är utbildad vid Stockholms universitet i samhällsplanering, sociologi och statsvetenskap.

UGL-kurser med Liselott Vahermägi

Inga aktuella kurser för tillfället.
2024-04-16 | Niklas
Väldigt trevlig kurs och mycket givande!