Uppdatering 2022-06-22: Boka UGL inför hösten
Nu har vi uppdaterat hemsidan med höstens kurstillfällen. Välj bland 100-tals kurser över hela Sverige. Trevlig sommar önskar UGL-guiden!

UGL med Johan Henschen

Johan arbetar som verksamhetschef med inriktning på grupp- och ledarutveckling, rekrytering samt omställningsstöd (coaching). Som egenföretagare (1996-2008) har Johan arbetat med konsultstöd inom ideella organisationer och företag i offentlig och privat sektor.

Han uppskattas för sin förmåga att bygga förtroende och att få människor, både enskilt och i grupp, att öppna sina sinnen, tänka i nya banor och våga pröva nya vägar.

Johan har arbetat som UGL-handledare sedan 1999 och är certifierad för SDI Premier edition, ”Förändringens fyra rum”, samt personprofilering genom Myers-Briggs (MBTI), Thomas-systemet (DISC) och Axiologi. Johan har även skrivit böcker inom förändringsledning (Vi som blev kvar – efter uppsägningar och omorganisation) och konflikthantering (Ja men, lyssna då).

UGL-kurser med Johan Henschen

Inga aktuella kurser för tillfället.
2022-06-07 | Sara
En fantastisk kurs som fick mig att växa som människa. Jag fick många viktiga insikter och verktyg för att fortsätta utv...