UGL med Gunnel Selin

Gunnel är sedan 1998 verksam som samordnare för chefshandledning inom Sahlgrenska Universitetssjukhuset (SU). Dessförinnan arbetade hon som psykiatrisk sjuksköterska inom bl.a. barnpsykiatrin. Hon har en grundläggande familjeterapiutbildning och psykoterapiutbildning och avslutade 1992 en handledarutbildning.

Arbetet på SU omfattar att handleda verksamma handledare och chefer och samordna handledningsinsatser men också att handleda annan personal inom vårdverksamheten.Gunnel leder också tillsammans med annan ledarkonsult ett chefsutvecklingsprogram för första linjens chefer. Hon blev certifierad SDI-handledare 2008 och har genomgått omcertifiering för UGL 2008.

UGL-kurser med Gunnel Selin

27 sep. - 1 okt. 2021