UGL med Ewa Larsson

Ewas utbildningsbakgrund inkluderar en kandidatexamen i pedagogik en master i utbildningsledarskap, samt till handledare i utbildningsmetodik via Försvarshögskolan.

Ewa Larsson har erfarenhet av ledaruppdrag inom utbildningsväsende, vård och omsorg, statlig verksamhet samt inom näringsliv i mer än 25 års tid. Därifrån har hon fått med sig omfattande erfarenhet av att utveckla både verksamheter och medarbetare.

Ewa utbildade sig till handledare för UGL (Utveckling av Grupp och Ledare) år 1996 och är numera även omcertifierad och behörig att handleda kurser som genomförs enligt uppdaterade versioner av utbildningen, fram till senaste versionen UGL 2016.

Hon är handledare för SDI 2.0 (Strength Deployment Inventory), en kartläggning som hjälper oss att använda våra styrkor effektivare i våra relationer. Samt handledare i UL (Utvecklande Ledarskap). En metod för personlig ledarutveckling genom teoretisk modell och ett bedömningsformulär för personlig utveckling.

Hon har erfarenhet av utvecklings- och förändringsuppdrag i olika organisationer. Hon har även erfarenhet från många olika styrelseuppdrag.

UGL-kurser med Ewa Larsson

14 juni - 18 juni 2021
Strömbäcks folkhögskola
Umeå
Magnus Lövgren
Ewa Larsson
2020-12-16 | A.N.
Hög kompetens hos kursledare. Intensivt och lärorikt upplägg. Bra mat och logi.