UGL på Rusthållargården, Arild

Rusthållargården erbjuder en miljö med personlighet och familjekänsla. Anläggningens historia sträcker sig ända tillbaka till år 1675 då gården byggdes. Idag drivs verksamheten av Eva Malmgren tillsammans med dottern Bianca. Rusthållargården ligger knappt 30 minuters bilresa från Helsingborg eller Ängelholm. Bussförbindelse finns och det är möjligt att gå till kursgården från närmsta busshållplats i Arild. Närmsta tågstation samt flygplats är Ängelholm.

Boende

På gården erbjuds boende antingen i huvudbyggnaden, stugor eller villor. Totalt finns 25 st hotellrum, 5 stugor och 2 större villor. Alla rum är utrustade med sköna hotellsängar från Carpe Diem.

UGL-kurser på Rusthållargården

Datum Kursgård Handledare Pris Platser
1 feb. - 5 feb. 2021
3 maj - 7 maj 2021
16 aug. - 20 aug. 2021

Hitta till Rusthållargården

2020-12-16 | A.N.
Hög kompetens hos kursledare. Intensivt och lärorikt upplägg. Bra mat och logi.