UGL med Carin Staaf

Carin Staaf har varit anställd hos Umeå universitet under många år och där arbetat mycket med internutbildningar inom det studieadministrativa området. Vid sidan om detta så har hon varit instruktör i frivilligförsvaret där hon fått en gedigen kunskap i ledarskap, personlig utveckling och grupputveckling. Carin har erfarenhet av personalledande befattningar med budgetansvar.

Carin utbildade sig till handledare för UGL (Utveckling av Grupp och Ledare) år 2001 och är numera även omcertifierad och behörig att handleda kurser som genomförs enligt uppdaterade versioner av utbildningen, fram till senaste versionen UGL 2016.

Hon är handledare för SDI 2.0 (Strength Deployment Inventory), en kartläggning som hjälper oss att använda våra styrkor effektivare i våra relationer. Samt handledare i UL (Utvecklande Ledarskap). En metod för personlig ledarutveckling genom teoretisk modell och ett bedömningsformulär för personlig utveckling.

UGL-kurser med Carin Staaf

Inga aktuella kurser för tillfället.
2021-09-20 | Andrea Sylvén
Intensiva dagar som ledde till många nya och bra insikter om både mig själv och andra.