Uppdaterade kurstillfällen våren 2023
Nu har vi uppdaterat hemsidan med massor av nya kurstillfällen för våren 2023. /Mvh UGL-guiden

Om UGL-guiden

UGL-guiden erbjuder Sveriges största bokningstjänst för UGL-kurser. Sedan starten 2007 har över 3000 deltagare bokat sin UGL-kurs via oss. Här kan du läsa allt om UGL-konceptet, jämföra kursdatum, priser, kursgårdar, handledare och boka din UGL-kurs direkt på nätet.

Kvalitetssäkrade kurser

Alla kurser är kvalitetssäkrade vilket innebär att dom följer Försvarshögskolans krav på innehåll, kvalitet och handledarkompetens. För alla bokningar gäller kostnadsfri avbokning tom 4 veckor före kursstart. Läs mer om vår bokningsgaranti eller sekretesspolicy.

Våra kunder

Genom åren har vi hjälpt hundratals företag och organisationer att hitta rätt UGL-kurs i Stockholm, Göteborg, Malmö och övriga Sverige. Några exempel är Kriminalvården, Axfood Sverige AB, Transportstyrelsen, Saab Systems, Finansdepartementet, Rikspolisstyrelsen, Mitsubishi Electric, TRR Trygghetsrådet, CSN, Västtrafik AB, Kronofogdemyndigheten, Pfizer AB, Post- och Telestyrelsen, Sandvik, ICA AB, Stockholms läns landsting, Swedbank, Vattenfall, Semantix, Post & Telestyrelsen, IF Skadeförsäkring, Malmö stad m fl.

Läs omdömen från våra deltagare här.

Kontakta oss

Har du frågor om UGL eller vår verksamhet? Läs under aktuellt eller kontakta oss på telefon 08-50002525 eller skicka ett mail till kundtjanst@ugl-guiden.se.

UGL-guiden
Sockerbruket 9