UGL på Hotel J, Stockholm

På en av Stockholms mest natursköna platser ligger Hotel J Nacka Strand. Här kan våra gäster bo med en betagande utsikt över Kungliga Djurgården och avnjuta en måltid på vår populära Restaurant J med huvudstadens hamninlopp som kuliss. Med inspiration från ett klassiskt sommarhus i den amerikanska seglarstaden Newport kombineras här tidlös lyx och genuin hemkänsla.

Detta fridfulla hotell för tankarna till en yachtklubb. Här bor du 35 minuters båttur från Stockholms Nybroplan. Hotellet har en restaurang vid vattnet, en sommarterrass och fantastisk utsikt över Östersjön.

Rummen

Hotel J:s rum har ekgolv och designtextilier med marint tema. Badrummen har badkar eller dusch. Många rum har en balkong eller terrass med utsikt över havet eller trädgården. Fri tillgång till WiFi, fri tillgång till närliggande gym

Ankommer du med bil erbjuder hotellet både parkering inomhus i garaget under hotellet samt ett flertal utomhusparkeringarna i närområdet.

Hitta till Hotell J

Bil
Från City till Nacka Strand. Kör i riktning mot Slussen, från Centralbron tag av på väg 222 (Värmdöleden) mot Nacka. Följ väg 222 i 6 kilometer, tag avfarten mot Nacka Strand/Nacka Centrum. Tag vänster i rondellen mot Nacka Strand. Efter att ha kört igenom Augustendalstunneln, tag vänster in på Augustendalsvägen.

Från Arlanda (E4 norrifrån) till Nacka Strand. Följ E4 mot Helsingborg. Sväng av E4 vid avfart Årsta, följ väg 222 mot Gustavsberg. Kör hela Söderledstunneln. Efter 2,2 km tag avfart Jarlaberg/Nacka Strand. Tag vänster i rondellen mot Nacka Strand. Efter att ha kört igenom Augustendalstunneln, tag vänster in på Augustendalsvägen. Från E4 söderifrån till Nacka Strand. Sväng av E4 vid avfart Årsta, därefter följ beskrivning ovan.

Båt
Båtar avgår från Nybrokajen och Slussen med en beräknad restid på 30 minuter

Buss
Buss 443 avgår från Slussen till Nacka Strand med en beräknad restid på 10 minuter. Buss 443C avgår från T-Centralen till Nacka Strand under rusningstid med restid 17 minuter.

Taxi
Väljer ni att åka taxi till och från Hotel J rekommenderar vi att ni väljer Taxi Stockholm eller Taxi Kurir.

UGL-kurser på Hotel J

Datum Kursgård Handledare Pris Platser
1 juli - 5 juli 2024
Hotel J
Ulrika Palm
Jan-Erik Richnau

Hitta till Hotel J

2024-03-13 | Carina D
Jag tycker att kursen var mycket givande, tar med mig många verktyg ifrån kursen.