UGL på Björkhaga Hotell, Jönköping

Björkhaga Hotell ligger mitt inne i Mullsjö, 35 mil från Stockholm, 16 mil från Göteborg och 3 mil från Jönköping. Det finns gott om parkeringsplatser om du kommer med bil. Väljer du tåg, så hämtas Du vid Mullsjö tågstation (alternativt 10 minuters promenad till anläggningen).

Boende

Rummen är bekväma med all modern standard man kan önska sig. I lusthuset finns en härlig bubbelpool, stor relaxavdelning med bastu och duschar där våra kursdeltagare brukar njuta efter en lång dag i kurssalen.

Björkhaga Hotell har välkomnat gäster sedan 1908, den uppsluppna stämningen av lustfyllt pensionatsliv sitter i väggarna. Att få känna sig som hemma och samtidigt njuta av professionell och personlig service. Så vill vi att du ska uppleva vistelsen hos oss. Björkhagas slogan stämmer, ”nästan so hemma” och måltiderna är en kulinarisk upplevelse.

UGL-kurser på Björkhaga Hotell

Datum Kursgård Handledare Pris Platser
25 okt. - 29 okt. 2021
29 nov. - 3 dec. 2021