UGL med Jan-Erik Richnau

Jan-Erik arbetar som team- och ledarutvecklingskonsult sedan flera år tillbaka. han har tidigare haft ledande befattningar i andra organisationer. Jan-Erik anlitas ofta för uppdrag som kräver längre och mer omfattande team- och ledarutvecklingsprogram. Han är certifierad i UGL 2008, Sales Call Reluctance och Wheelans GDQ.

Jan-Eriks styrkor är att han kan fånga upp och driva processer hos både individer och grupper. Han bidrar med struktur, öppenhet, mod för att därigenom utveckla individens egen kompetens och erfarenhet. I slutänden vill Jan-Erik se konkreta och mätbara resultat och förändring genom sina insatser.

UGL-kurser med Jan-Erik Richnau

13 sep. - 17 sep. 2021