UGL med Elin Stensdotter

Elin Stensdotter är professionell coach, GDQ-handledare och UGL-handledare certifierad av försvarshögskolan. Elin har lång erfarenhet inom servicebranschen och från tillväxtföretag. Hon har under många år arbetat med att utveckla och motivera personal och ledare och brinner för gruppen och dess utveckling.

De senaste åren har hon hjälpt många grupper att bli högpresterande team. Hon vet att vi alla har de verktyg vi behöver och att alla kan uppnå det vi vill och att ibland behöver vi hjälp på vägen. UGL är en speciell och upplevelsebaserad kurs. Den ger deltagarna möjlighet att förstå grupper och gruppers utveckling och hur vi som personer påverkar och påverkas.

När Elin inte håller UGL arbetar hon på andra sätt med grupper och grupputveckling. Sin kraft hämtar Elin bl a från träning i flera former t ex löpning, cykling, yoga. Så här säger Elin själv:

"Vår hjärna är vårt starkaste organ och det är fascinerande vad vi kan åstadkomma bara genom hur vi tänker".

"Det är en glädje att vara handledare och få möjligheten att kunna ge deltagarna det jag själv en gång fått".

UGL-kurser med Elin Stensdotter

23 aug. - 27 aug. 2021