UGL med Annika Banfield

Annika har arbetat som organisationskonsult och föreläsare sedan 1991. Hon lade grunden för sina ledarskapsträning inom Flygvapnet, där hon läste till fänrik inom FBU. Annika har därefter vidareutbildat sig inom ledarskap, teamutveckling och konflikthantering på Gällöfsta i Kungsängen, Will Schutz Associates i San Fransisco, Personal Strengths i UK samt ett flertal andra kurser.

Annika arbetar som föreläsare och moderator på större konferenser, som kursledare på seminarier och workshops samt även som coach och samtalspartner. Hon har varit UGL-handledare sedan 1992 med mer än 100 kurser bakom sig, även på engelska. Hon har arbetat med bl a Atlas Copco, Astra Zeneca, Ericsson, SÄPO samt ett flertal kommuner runtom i Sverige.

UGL-kurser med Annika Banfield

20 sep. - 24 sep. 2021